duminică, 6 mai 2012

Secretele Unghiilor Frumoase.

 M-am gandit sa va impartasesc secretul meu pentru unghii frumoase. Nu am agreeat nici o data unghiile cu gel sau tips etc, datorita simplului fapt ca in timp are efecte negative asupra unghiei naturale, drept urmare unghia este foarte subtire, decolorata si in timp ce va creste se va exfolia.




 Un tratament pe baza de sare si lamaie intareste unghiile si le reda aspectul sanatos. Amesteca sare de bucatarie cu cateva picaturi de lamaie si putin ulei si maseaza unghiile. Amestecul este foarte bun daca ai unghiile decolorate. Inmoaie apoi unghiile timp de 5 minute in lapte pentru ca are elemente naturale care hranesc unghiile si le face puternice.
 Lamaia este cunoscuta ca un luptator natural impotriva petelor de pe piele si al unghiilor ingalbenite.


Fa unghiilor o baie in ulei de masline incalzit( nu fierbinte, doar caldut) cam o data sau de doua ori pe saptamana, le va intarii si le va da o stralucire naturala.


Nu taia cuticulele deoarece pe langa riscul aparitiei infectiilor, cuticulele vor creste mai mult. Impinge cuticulele cu un betisor sau cu o unealta speciala pentru cuticule. Eu am facut marea greseala sa le tai acum ceva timp si inca incerc sa le corectez. 


Oja este un protector, dar daca o lasi prea mult pe unghii, le poate ingalbeni si vor aparea pete. Din cand in cand lasa unghiile sa respire. Manichiura ar trebui facuta o data pe saptamana.




 PS: Asa arata unghiile mele in decurs de un an. Prima poza este facuta de curand cealalta esta facuta in Iulie 2011.
Nu am unghii false sau cine stie ce bazaconii, sunt unghiile mele, iar manichiura mi-o fac eu, acasa.




Mai 2012: 


Iulie 2011:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu