vineri, 4 mai 2012

KallosCosmetics. Review

Azi am achizitionat o oja si obijnuita masca de par pe care o folosesc, ambele de la Kallos.
Oja este nude Nail Colour 222 iar masca de par este Latte pentru par vopsit si degradat.

Am decis sa nu va prezint nici o data un produs pe care sa nu il fi incercat cel putin o luna. Ei bine folosesc aceste doua produse de ceva timp asa ca pot spune ca sunt foarte multumita de ele.

-Masca de par este magica, lasa parul moale si nu se mai incurca, plus ca tind sa cred ca nu mi s-a mai decolorat parul asa repede ca de obicei(eu fiind vopsita roscat). Are o textura mai degaba gelatinoasa decat cremoasa deci nu ingrasa parul si are un miros foarte frumos(mie sincer imi miroase a prajitura cu lapte) ^_^.         Scrie pe cutie cum trebuie folosita asa ca orice indicatii ar fi de prisos.





-Oja este mai mult ca un lac de unghii decat ca o oja, are o textura usor transparenta si fluida, nu este tipul acela de oja groasa, ca vopseaua. Aplicata intr-un singur strat arata ca un lac de unghii dar dupa al doi-lea strat culoarea devine un bej transparent. Mie imi place foarte mult, mai ales ca rezista destul de bine pe unghii.

PS: Daca produsele sunt bune, de pret ce sa mai zic... E minuscul! Oja-5 lei , Masca de par -7 lei

3 comentarii:

  1. Mie ojele de la ei imi ingalbenesc unghiile

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine de stiut. Mie nu mi s-a intamplat dar asta poate si pentru ca imi fac tratamente cu lamaie si ulei de masline pentru unghii. Cred ca voi posta si acest lucru cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. masca asta o folosesc si eu si parca imi vine sa o mananc

    RăspundețiȘtergere