joi, 12 aprilie 2012

Make-up de zi: Model Larissa

  Am decis sa va arat cum realizez eu un make-up de zi, si ce produse am folosit:

Fond de ten: Affinitone Maybelline
Pudra: Avon
Farduri: Sephora: Golden beige, Turqoise blue, Hawaiian Beach, Liner-dark brown, Deep blue
Miss sporty: white(fard alb)
Mascara: Rimmel London Extra Super Lash WOW
Kit tri-shadow: onyx lustrue si midnight lusture

Ruj: Avon Iced coffee
Eyeliner(Tus): waterproof Gabrinni


Am inceput prin aplicarea unei creme hidratante, apoi fondul de ten si pudra, a urmat aplicarea fardurilor cu o baza bej peste care am pus doua nuante de maron una mai deschida si una aproape de negru. Am aplicat in coltul exterior fardul de culoare mai inchisa si i-am scazut intensitatea aplicarii spre coltul interior al ochilor
Pe arcada pleaoapei sub sprancene am folosit fard alb pentru  luminozitate.










Am aplicat apoi tusul intr.o linie subtire pe pleoapa de sus, rimel, si ruj.






Si iata rezultatul, un make-up simplu de realizat destul de bun pentru a fi adaptat situatiilor de peste zi :D





2 comentarii: